-
U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.
Feestdagen bezorging
Let op tijdens de feestdagen worden pakketten op andere datums verwerkt. Aangepaste tijden kunt u vinden op de PostNL site. Klik hier
Track & Trace en verzendbevestiging
Wanneer uw order is verzonden ontvangt u automatisch een bericht van Lintino.nl op het door u opgegeven e-mailadres met daarin een verzendbevestiging en een Track & Trace code. Met deze TT-code kunt u gemakkelijk en snel de status van uw bestelling checken op de site van de pakketbezorger.
Bezorging & levertijden
Indien op een werkdag besteld voor 16:00 wordt u bestelling de volgende afgeleverd als deze dag een werkdag bedraagt. Bezorgingen worden uitgevoerd van dinsdag t/m zaterdag. Op maandag en zondag wordt er niet bezorgd bij standaard bestellingen. Bestelling worden in de meeste gevallen verstuurd met PostNL. Het kan uiteraard voor komen dat er vertraging is op uw bestelling. Let op Lintino.nl is niet aansprakelijk voor fouten en of schade door het postorder bedrijf.
Wanneer de bestelling wordt aangeboden en u bent niet thuis, dan vindt u een verwijzing van de bezorger in uw brievenbus. Uw bestelling wordt nogmaals aangeboden óf de bestelling wordt bij uw buren afgeleverd. Wat ook kan is dat de bezorger het pakket aanbiedt bij het dichtsbijzijnde depot. Altijd ontvangt u een verwijzing van de bezorger wat er zal gebeuren met uw bestelling.
Verzendkosten
Op al onze bestelling leveren wij gratis verzendkosten binnen Nederland! In het buitenland rekenen wij slechts € 4,95 aan verzendkosten!
Ruilen en retourneren
Retourneren bij Lintino.nl gaat gemakkelijk en snel. Mocht u niet tevreden zijn over een bepaald artikel, dan kunt u het ruilen -en/of retourneren binnen 14 dagen. Kosten voor retourzendingen worden niet door Lintino.nl vergoedt. We zullen stap gewijs uitleggen hoe dit werkt :
Aan deze retour service gelden de volgende voorwaarden:
- Uitgezonderd van ruilen en/of retourneren zijn; plak BH's of siliconen pads en onder stukjes (slipjes, broekjes, shorts e.d.) waarvan de verpakking/verzegeling geopend is. Dit vanwege hygiënische redenen;
- Artikel(en) dienen ongebruikt en ongedragen te zijn;
- Artikel(en) dienen in originele verpakking aangeboden te worden;
- Alle eventuele labels dienen aanwezig op de artikel(en) te blijven;
- Retourneert u een artikel met korting, dan zal de korting verrekend worden over de overige artikelen in de order;