Verzenden & retourneren

Feestdagen bezorging

Let op tijdens de feestdagen worden pakketten op andere datums verwerkt. Aangepaste tijden kunt u vinden op de PostNL site. Klik hier

 

Track & Trace en verzendbevestiging
Wanneer uw order is verzonden ontvangt u automatisch een bericht van Lintino.nl op het door u opgegeven e-mailadres met daarin een verzendbevestiging en een Track & Trace code. Met deze TT-code kunt u gemakkelijk en snel de status van uw bestelling checken op de site van de pakketbezorger.

 

Bezorging & levertijden

Indien op een werkdag besteld voor 16:00 wordt u bestelling de volgende afgeleverd als deze dag een werkdag bedraagt. Bezorgingen worden uitgevoerd van dinsdag t/m zaterdag. Op maandag en zondag wordt er niet bezorgd bij standaard bestellingen. Bestelling worden in de meeste gevallen verstuurd met PostNL. Het kan uiteraard voor komen dat er vertraging is op uw bestelling. Let op Lintino.nl is niet aansprakelijk voor fouten en of schade door het postorder bedrijf.



Wanneer de bestelling wordt aangeboden en u bent niet thuis, dan vindt u een verwijzing van de bezorger in uw brievenbus. Uw bestelling wordt nogmaals aangeboden óf de bestelling wordt bij uw buren afgeleverd. Wat ook kan is dat de bezorger het pakket aanbiedt bij het dichtsbijzijnde depot. Altijd ontvangt u een verwijzing van de bezorger wat er zal gebeuren met uw bestelling.

Verzendkosten
Op al onze bestelling leveren wij gratis verzendkosten binnen Nederland! In het buitenland rekenen wij slechts € 4,95 aan verzendkosten!

 

Ruilen en retourneren
Retourneren bij Lintino.nl gaat gemakkelijk en snel. Mocht u niet tevreden zijn over een bepaald artikel, dan kunt u het ruilen -en/of retourneren binnen 14 dagen. Kosten voor retourzendingen worden niet door Lintino.nl vergoedt. We zullen stap gewijs uitleggen hoe dit werkt :

  1.  Alle retouren dienen vooraf gemeld te worden bij Lintino.nl via e-mail op info@lintino.nl. Indien de retour niet is voor gemeld wordt er € 4,95 administratie kosten in rekening gebracht.
  2.  Het retourformulier dient ingevuld te zijn. Deze is te downloaden op de volgende locatie http://www.lintino.nl/retourformulier.doc
  3. Artikelen dienen opgestuurd te worden naar het door Lintino.nl opgegeven adres en dienen voldoende gefrankeerd te zijn.
  4. Na ontvangst van de retour zal Lintino.nl de artikel(en) controleren en bekijken of deze aan alle voorwaarden voldoen. Indien er sprake is van het niet voldoen aan de ruil -en retourvoorwaarden zal Lintino.nl u hiervan schriftelijk op de hoogte stellen en verdere afspraken met u maken.
  5. Indien er sprake is dat het wel aan de ruil -en retourvoorwaarden voldoet zal Lintino.nl het artikel aan u crediteren. U ontvangt hiervan een creditfactuur. De uitbetaling van dez-e creditfactuur zal binnen 14 dagen na factuurdatum plaats vinden.

Aan deze retour service gelden de volgende voorwaarden:

- Uitgezonderd van ruilen en/of retourneren zijn; plak BH's of siliconen pads en onder stukjes (slipjes, broekjes, shorts e.d.) waarvan de verpakking/verzegeling geopend is. Dit vanwege hygiënische redenen;
- Artikel(en) dienen ongebruikt en ongedragen te zijn;
- Artikel(en) dienen in originele verpakking aangeboden te worden;
- Alle eventuele labels dienen aanwezig op de artikel(en) te blijven;
- Retourneert u een artikel met korting, dan zal de korting verrekend worden over de overige artikelen in de order;